Gurauan Spontan

hu hu ptg semalam husbnd buat lwk sedih.. ketika dia sedang memberus kasutnya dia bertanya HUSBAND: by kalau abg meninggal nti kasut kasut abg ni by nak simpan ke bagi org? AKU: ermm simpanlah HUSBAND : leh simpan tapi satu je, klu byk nti roh tak tenteram(smbil senyum senyum) AKU: owh nape abg tanya soalan camni lak? abg dah nak mati ke ?bila tu? (sambil ketawa) HUSBAND : bila by abis byr utang abglh AKU : klu camtu by taknak byr utang abg lah biar abg tak mati HUSBAND : klu by tak byr ..BY YANG MATI..hahahahah (hampeh tul ) ni semua hanya spontan gurauan yg paling utama aku sentiasa berdoa kami sama-sama pnjg umo, murah rezeki, sihat, dapat sama sama tua , dpt tgok cucu,cicit , miut, piut kekal selama hingga ke syurga amin..

Ulasan

Catatan Popular